niedziela, 27 lipca 2014

Podsumowanie akcji zdrowy posiłek - prośba o kontakt.



Spokojnie, o naszej akcji nie zapomniałam :) Chciałabym poprosić osoby biorące w niej udział o wyrażenie swojej opinii na temat tego, jak wpłynęło na was zdrowsze odżywianie, jakie zmiany zobaczyłyście w sobie, na waszych włosach i nie tylko. Nie musi to być długie, wystarczą 3-4 zdania. Możecie to zrobić według podanego schematu:
1. Ile czasu się zdrowo odżywiałam?
2. Ile dziennie średnio zdrowych posiłków zjadłam?
3. Jak wypłynęło to na moją cerę?
4. Jak wpłynęło to na moje samopoczucie i energię?
5. Jak wpłynęło to na moje włosy?
6. Czy mam zamiar kontynuować zdrowe odżywianie się? ;)

Na odpowiedzi będę czekała 4 dni, do 31 lipca. Proszę wysyłać je na adres amandazaj@gmail.com.

Pozdrawiam, 
Amaudie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz