czwartek, 12 czerwca 2014

Wspólna akcja ''Zdrowy posiłek''


Dzisiaj wpis, jakiego sama się nie spodziewałam. Pamiętacie mój wpis o zdrowych produktach spożywczych dla włosów?  Zauważyłam spore zainteresowanie tamtym postem, oraz po rozmowach z kilkoma blogerkami wpadł mi do głowy pomysł na wspólną akcję - Jeden zdrowy posiłek dziennie. Oczywiście jeśli macie ochotę na więcej, to proponuję nawet wszystkie takimi zrobić :)

Sama wiem, ze czasem się nie chce gotować, robić czegokolwiek. Prościej jest chwycić za batonik, jogurt z owocami, ewentualnie w przerwie w pracy kupić B-smarta czy wszamać chińczyka. Też mi się to zdarza. Właśnie dlatego chcę, abyśmy przez 2 tygodnie jadły przynajmniej jeden zdrowy posiłek, składający się z białka, owoców i warzyw. Najlepiej, jakby było to śniadanie, wszakże to najważniejszy posiłek dnia. Oczywiście, równie dobrze będzie jeśli zjecie zdrową kolację lub obiad, ale namawiam do śniadania. Po dwóch tygodniach zapytam Was o poprawę samopoczucia, stanu cery i humoru :)

Nie musisz nigdzie umieszczać powiadomienia o tym, że bierzesz udział w takiej akcji (chociaż oczywiście byłoby mi miło). Wystarczy, że w komentarzach pod tym postem się zgłosisz, ja na bieżąco dodam Cię do osób ''Zdrowo dla włosów''.

Więc, serdecznie zapraszam! :)
Amanda :)

Lista uczestników:
1. Mala_Maudie (Amaudie)
3. Izabella P.
4. Lilka
5. byCarol
6. Patison
7. Sto rm

12 komentarzy: